Nejčastější dotazy

talir s jidlem

dotazy

Poslal/a jsem platbu na účet dítěte, ale peníze ještě nejsou připsané. Co se stalo?

Pokud jste zadali „okamžitou platbu“, peníze se připisují na náš účet zpravidla do 30 minut. Pokud jste zadali platbu převodem, trvá to podle typu banky 2 až 3 pracovní dny (platba zadaná v pátek odpoledne tedy na účtu pravděpodobně nebude v pondělí). Sami doporučujeme hradit stravu přes QR kód, protože v něm jsou všechny údaje předvyplněné.

Zadal/a jsem platbu, ale uvedla špatně variabilní symbol. Co s tím?

Ozvěte se nám prosím prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz (v dolní části domovské stránky webu) a napište nám jméno vašeho dítěte, jeho školu, vaše číslo účtu a variabilní a specifický symbol a my platbu dohledáme a přiřadíme. 

Na účet dítěte jsem zaslal/a dost peněz, ale vidím hlášení, že nemám dostatečný zůstatek.

Pozor na to, že předobjednaná jídla jdou do takzvané rezervace, to znamená, že i když ještě nejsou zkonzumovaná, s částkou za ně již není možné manipulovat. Je třeba mít dostatek peněz, aby pokryly jídla zkonzumovaná i objednaná. 

Dítě nejí nějakou část jídla, například hořčici a cibuli, která se podává k čevabčiči. Jak zařídit, že to na talíři nedostane?

Toto je na konkrétní domluvě s kuchařem či kuchařkou, který jídlo vydává. Ať se dítě nestydí si říct – je lepší, když mu kolegové danou potravinu na talíř nedají, než aby se pak vyhazovala. 

Kde najdu informace, kam mám poslat peníze za oběd?

Číslo účtu, variabilní, specifický i konstantní symbol najdete kdykoliv v aplikaci nebo na webu muj.primirest.cz v sekci Nastavení. Pokud jste u nás noví, veškeré platební údaje jsou uvedeny na přihlášce, kterou rodiče dostávají při registraci ke stravování. Pokud jste formulář nedostali, nebo ho ztratili, dejte nám to vědět prostřednictvím formuláře v dolní části webu primirest.cz.

Platba, kterou jsem zaslal/a, se nepřičetla ani po týdnu/delším časovém úseku. Co mám dělat?

V první řadě, prosíme, ještě jednou zkontrolujte správnost údajů, které jste zadal/a, tedy číslo bankovního účtu, variabilní a specifický symbol. Pokud objevíte chybu, dejte nám o tom vědět prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz. Totéž platí v případě, že chybu na svojí straně nenajdete – v takovém případě nám napište, kdy přibližně jste platbu odeslal/a. 

Kde najdu přehled plateb provedených z účtu?

Stačí se přihlásit do vašeho účtu, ať už na webu nebo v mobilní aplikaci, a přehled uvidíte v sekci Statistiky. 

Kde můžu objednávat dítěti obědy?

Objednávání veškeré stravy se děje výhradně prostřednictvím webu mujprimirest.cz nebo mobilní aplikace Můj Primirest. Přihlašovací údaje k nim odesíláme automaticky na e-mail uvedený na přihlášce. Rodiče tedy vyplní přihlášku a poté jim přijdou na e-mail přihlašovací údaje s informacemi, jak se přihlásit. Formulář na webu primirest.cz NESLOUŽÍ k objednávání nebo odhlašování obědů. 

Sám/a jsem nic neobjednal/a ale v systému vidím, že dítě má jídla na celý týden objednané. Jakto?

Některé základní školy mají automatický systém přeobjednávek obědů. To znamená, že ve chvíli, kdy zveřejníme jídelní lístek na další týden, strávníkům se automaticky na celý týden objedná pokrm č. 1. Pokud mezi tyto školy patří ta vaše, hlídejte si zveřejnění menu. Následně lze objednané jídlo změnit nebo zrušit. 

Jde vypnout automatické předobjednávání jídel?

Není to možné, takto si totiž nastavilo samo vedení školy. Předobjednávka slouží k tomu, aby mělo dítě vždy oběd objednaný a mohlo se stravovat. Rodič má však možnosti jednotlivá jídla měnit, nebo pokrmy jednotlivě zrušit. 

Jak změním předobjednaná jídla?

Pokud vidíte nějaké jídlo jako předobjednané, stačí jednoduše kliknout na ikonu nákupního vozíku u jiné pokrmu a vaše volba se změní. Pozor jen, ať je to v časovém okně, kdy je jídla možné objednávat. Po jeho uplynutí už volbu není možné změnit. 

Na následující týden nám nejde vybrat na pondělí oběd, automaticky máme zakřížkovanou jedničku.

V tomto případě šlo o snahu změnit provést změnu o víkendu, ale časový limit na změnu už vypršel v pátek, je to vždy pracovní den předem. 

Je možná objednat si jídla fyzicky?

Ne, strava se objednává výhradně přes web muj.primirest.cz nebo mobilní aplikaci. 

Je možné dítěti objednat dva obědy, pokud mu chutnalo a chce si jeden vzít domů?

Bohužel ne, jídla jsou ze zákona dotovaná a každé dítě tedy má nárok na jedno. 

Jak zjistím, že si dítě kupuje věci, které nechci, a jak to můžu zakázat?

V sekci Nastavení vašeho účtu je možné zapnout si notifikace o změně stavu konta. Pokud zjistíte, že dítě si kupuje něco, co nechcete, a rádi byste tomu zamezili, kontaktujte e-mailem vedoucí/ho vaší konkrétní školní jídelny. 

Už po několikáté mi „zmizely“ obědy z objednávek a dítě tak nedostane oběd. Co s tím?

Toto se může stát v ojedinělém případě technických potíží. Dejte nám o tom vědět prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz a my v systému zkontrolujeme, co se s vaším účtem dělo. 

Jak mohu dítěti nastavit denní limit na kartě a určitou finanční částku, kterou může samo utratit?

Aktuálně je možné, zakázat na účtu takzvaný doplňkový prodej, to znamená, že dítě bude moct kartou/čipem pořídit jen samotný oběd, nikoliv například sladkosti, které součástí oběda nejsou. Pokud si to přejete, pošlete e-mail s konkretizovanou prosbou vedoucí/mu vaší školní jídelny. 

Dítě onemocnělo a nejde mi zrušit objednaná strava.

Oběd lze zrušit do 12:00 předchozího dne. Pokud zjistíte, že ho potřebujete zrušit později, je jídlo možné vložit do „burzy“, odkud si ho může (ale nemusí) koupit někdo jiný. Ve výjimečných případech (podle pravidel dané kuchyně) lze jídlo zrušit prostřednictvím telefonického kontaktování konkrétní školní jídelny (telefonní číslo na vedoucí/ho dané jídelny je vždy uvedeno na přihlášce ke stravování nebo ve vnitřním řádu vaší školní jídelny). 

Kde najdu kontakt na vedoucí školní jídelny a jaká je provozní doba jídelny?

Kontakt na vedoucí/ho je uveden v mobilní aplikaci v sekci „Kontakty“, na mujprimirest.cz a ve vnitřním řádu školní jídelny, kde je uvedena také provozní doba. Veškeré kontakty jsou i součástí přihlášky ke stravování.

Dítě si v pondělí nosí obědy z domu a potřebuju odhlásit všechny pondělní obědy plošně. Jde to?

Plošně to prostřednictvím aplikace nebo webu muj.primirest.cz není možné. Je třeba odhlašovat vždy každé pondělní jídlo zvlášť. 

Chtěl/a bych do konce roku zrušit školní obědy, jak to mám udělat?

Kontaktujte nás přes formulář na webu primirest.cz, sdělte nám v něm jméno dítěte, jeho školu a variabilní číslo, konstantní a specifický symbol a připište informaci, zda rušíte odběr stravy trvale, nebo jenom do konce tohoto školního roku. 

Jak mohu dát jídlo do burzy?

Burza je vidět na portálu mujprimirest.cz a také v mobilní aplikaci, zobrazí se nicméně až ve chvíli, kdy je realizovaná objednávka.

Jsme na škole noví. Kde dostaneme informace ke školním obědům?

Přihlášku ke stravování a informační dopisy dostanete na prvním setkání s rodiči, kde dodáváme také informace a podrobnosti o našich stravovacích službách. Pokud ho informace a formuláře neobdržíte při této příležitosti, jsou k vyzvednutí u vedoucí školní jídelny.  

Co když mi žádná přihláška ani informace nepřišly?

V tomto případě kontujte vedoucí/ho vaší školní jídelny napřímo.

Dítě už nenavštěvuje školu, kde chodilo na obědy. Jak zruším účet a zažádám o zaslání zůstatku?

Pokud školu opouštíte nebo dítě končí docházku, pošlete nám prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz (v dolní části) žádost o zrušení konta a číslo účtu, na které vám zbytek zůstatku máme zaslat.

Přichází mi na školu další dítě, z jednoho e-mailu budu obsluhovat víc stravovacích účtů. Jak to udělat?

Pokud u dalšího dítěte uvedete tentýž e-mail jako u prvního, účty se vám automaticky propojí a v jednom rozhraní budete moct obsluhovat obě konta. 

Z jednoho e-mailu spravuju účty více dětí a některé z nich v systému nevidím, nebo vidím, ale nejde mi za něj vytvářet objednávky. Co s tím?

V tomto případě jde o technickou chybu. Kontaktujte nás, prosím, přes chytrý formulář na webu primirest.cz a naše IT vše prověří.

Nejsem schopen/na obědy pro dítě platit, potřebuju sociální pomoc. Kam se mám obrátit?

Spolupracujeme se společností Women for Women. Stačí kontaktovat vedení školy a vše zajistíme.

Stravu pro moje dítě platí nezisková organizace. Kde dostanu potvrzení, která jako rodič potřebuju?

Kontaktujte, prosím, ředitelství vaší školy.

Mám problém s přihlášením do mujprimirest. Když zadám obnovu hesla, tak mi systém napíše, „uživatel nenalezen“ nebo již bylo heslo vyžádáno. Nic mi nepřišlo, a tak se nemůžu přihlásit.

Zkontrolujte, prosím, spamovou složku a ještě jednou i to, zda zadáváte správný e-mail. Pokud není chyba ani v jednom, kontaktujte nás přes chytrý formulář na webu primirest.cz.

Dítě ztratilo kartu na oběd/čip. Co s tím?

Obraťte se prosím na vedoucí/ho vaší školní jídelny. Kontakt na něj/ni najdete v aplikaci a tam vám zprostředkují koupi nové/ho.