Pokud jste zadali „okamžitou platbu“, peníze se připisují na náš účet zpravidla do 30 minut. Pokud jste zadali platbu převodem, trvá to podle typu banky 2 až 3 pracovní dny (platba zadaná v pátek odpoledne tedy na účtu pravděpodobně nebude v pondělí). Sami doporučujeme hradit stravu přes QR kód, protože v něm jsou všechny údaje předvyplněné.
Ozvěte se nám prosím prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz (v dolní části domovské stránky webu) a napište nám jméno vašeho dítěte, jeho školu, vaše číslo účtu a variabilní a specifický symbol a my platbu dohledáme a přiřadíme.
Pozor na to, že předobjednaná jídla jdou do takzvané rezervace, to znamená, že i když ještě nejsou zkonzumovaná, s částkou za ně již není možné manipulovat. Je třeba mít dostatek peněz, aby pokryly jídla zkonzumovaná i objednaná.
Toto je na konkrétní domluvě s kuchařem či kuchařkou, který jídlo vydává. Ať se dítě nestydí si říct – je lepší, když mu kolegové danou potravinu na talíř nedají, než aby se pak vyhazovala.
Číslo účtu, variabilní, specifický i konstantní symbol najdete kdykoliv v aplikaci nebo na webu muj.primirest.cz v sekci Nastavení. Pokud jste u nás noví, veškeré platební údaje jsou uvedeny na přihlášce, kterou rodiče dostávají při registraci ke stravování. Pokud jste formulář nedostali, nebo ho ztratili, dejte nám to vědět prostřednictvím formuláře v dolní části webu primirest.cz.
V první řadě, prosíme, ještě jednou zkontrolujte správnost údajů, které jste zadal/a, tedy číslo bankovního účtu, variabilní a specifický symbol. Pokud objevíte chybu, dejte nám o tom vědět prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz. Totéž platí v případě, že chybu na svojí straně nenajdete – v takovém případě nám napište, kdy přibližně jste platbu odeslal/a.
Stačí se přihlásit do vašeho účtu, ať už na webu nebo v mobilní aplikaci, a přehled uvidíte v sekci Statistiky.
Objednávání veškeré stravy se děje výhradně prostřednictvím webu mujprimirest.cz nebo mobilní aplikace Můj Primirest. Přihlašovací údaje k nim odesíláme automaticky na e-mail uvedený na přihlášce. Rodiče tedy vyplní přihlášku a poté jim přijdou na e-mail přihlašovací údaje s informacemi, jak se přihlásit. Formulář na webu primirest.cz NESLOUŽÍ k objednávání nebo odhlašování obědů.
Některé základní školy mají automatický systém přeobjednávek obědů. To znamená, že ve chvíli, kdy zveřejníme jídelní lístek na další týden, strávníkům se automaticky na celý týden objedná pokrm č. 1. Pokud mezi tyto školy patří ta vaše, hlídejte si zveřejnění menu. Následně lze objednané jídlo změnit nebo zrušit.
Není to možné, takto si totiž nastavilo samo vedení školy. Předobjednávka slouží k tomu, aby mělo dítě vždy oběd objednaný a mohlo se stravovat. Rodič má však možnosti jednotlivá jídla měnit, nebo pokrmy jednotlivě zrušit.
Pokud vidíte nějaké jídlo jako předobjednané, stačí jednoduše kliknout na ikonu nákupního vozíku u jiné pokrmu a vaše volba se změní. Pozor jen, ať je to v časovém okně, kdy je jídla možné objednávat. Po jeho uplynutí už volbu není možné změnit.
V tomto případě šlo o snahu změnit provést změnu o víkendu, ale časový limit na změnu už vypršel v pátek, je to vždy pracovní den předem.
Ne, strava se objednává výhradně přes web muj.primirest.cz nebo mobilní aplikaci.
Bohužel ne, jídla jsou ze zákona dotovaná a každé dítě tedy má nárok na jedno.
V sekci Nastavení vašeho účtu je možné zapnout si notifikace o změně stavu konta. Pokud zjistíte, že dítě si kupuje něco, co nechcete, a rádi byste tomu zamezili, kontaktujte e-mailem vedoucí/ho vaší konkrétní školní jídelny.
Toto se může stát v ojedinělém případě technických potíží. Dejte nám o tom vědět prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz a my v systému zkontrolujeme, co se s vaším účtem dělo.
Aktuálně je možné, zakázat na účtu takzvaný doplňkový prodej, to znamená, že dítě bude moct kartou/čipem pořídit jen samotný oběd, nikoliv například sladkosti, které součástí oběda nejsou. Pokud si to přejete, pošlete e-mail s konkretizovanou prosbou vedoucí/mu vaší školní jídelny.
Oběd lze zrušit do 12:00 předchozího dne. Pokud zjistíte, že ho potřebujete zrušit později, je jídlo možné vložit do „burzy“, odkud si ho může (ale nemusí) koupit někdo jiný. Ve výjimečných případech (podle pravidel dané kuchyně) lze jídlo zrušit prostřednictvím telefonického kontaktování konkrétní školní jídelny (telefonní číslo na vedoucí/ho dané jídelny je vždy uvedeno na přihlášce ke stravování nebo ve vnitřním řádu vaší školní jídelny).
Kontakt na vedoucí/ho je uveden v mobilní aplikaci v sekci „Kontakty“, na mujprimirest.cz a ve vnitřním řádu školní jídelny, kde je uvedena také provozní doba. Veškeré kontakty jsou i součástí přihlášky ke stravování.
Plošně to prostřednictvím aplikace nebo webu muj.primirest.cz není možné. Je třeba odhlašovat vždy každé pondělní jídlo zvlášť.
Kontaktujte nás přes formulář na webu primirest.cz, sdělte nám v něm jméno dítěte, jeho školu a variabilní číslo, konstantní a specifický symbol a připište informaci, zda rušíte odběr stravy trvale, nebo jenom do konce tohoto školního roku.
Burza je vidět na portálu mujprimirest.cz a také v mobilní aplikaci, zobrazí se nicméně až ve chvíli, kdy je realizovaná objednávka.
Přihlášku ke stravování a informační dopisy dostanete na prvním setkání s rodiči, kde dodáváme také informace a podrobnosti o našich stravovacích službách. Pokud ho informace a formuláře neobdržíte při této příležitosti, jsou k vyzvednutí u vedoucí školní jídelny.
V tomto případě kontujte vedoucí/ho vaší školní jídelny napřímo.
Pokud školu opouštíte nebo dítě končí docházku, pošlete nám prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz (v dolní části) žádost o zrušení konta a číslo účtu, na které vám zbytek zůstatku máme zaslat.
Pokud u dalšího dítěte uvedete tentýž e-mail jako u prvního, účty se vám automaticky propojí a v jednom rozhraní budete moct obsluhovat obě konta.
V tomto případě jde o technickou chybu. Kontaktujte nás, prosím, přes chytrý formulář na webu primirest.cz a naše IT vše prověří.
Spolupracujeme se společností Women for Women. Stačí kontaktovat vedení školy a vše zajistíme.
Kontaktujte, prosím, ředitelství vaší školy.
Zkontrolujte, prosím, spamovou složku a ještě jednou i to, zda zadáváte správný e-mail. Pokud není chyba ani v jednom, kontaktujte nás přes chytrý formulář na webu primirest.cz.
Obraťte se prosím na vedoucí/ho vaší školní jídelny. Kontakt na něj/ni najdete v aplikaci a tam vám zprostředkují koupi nové/ho.