Nejčastější dotazy

talir s jidlem

dotazy

Jsme na škole noví. Kde dostaneme informace ke školním obědům?

Přihlášku ke stravování a informační dopisy dostanete na prvním setkání s rodiči, kde dodáváme také informace a podrobnosti o našich stravovacích službách. Pokud ho informace a formuláře neobdržíte při této příležitosti, jsou k vyzvednutí u vedoucí školní jídelny.  

Co když mi žádná přihláška ani informace nepřišly?

V tomto případě kontujte vedoucí/ho vaší školní jídelny napřímo.

Dítě už nenavštěvuje školu, kde chodilo na obědy. Jak zruším účet a zažádám o zaslání zůstatku?

Pokud školu opouštíte nebo dítě končí docházku, pošlete nám prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz (v dolní části) žádost o zrušení konta a číslo účtu, na které vám zbytek zůstatku máme zaslat.

Přichází mi na školu další dítě, z jednoho e-mailu budu obsluhovat víc stravovacích účtů. Jak to udělat?

Pokud u dalšího dítěte uvedete tentýž e-mail jako u prvního, účty se vám automaticky propojí a v jednom rozhraní budete moct obsluhovat obě konta. 

Z jednoho e-mailu spravuju účty více dětí a některé z nich v systému nevidím, nebo vidím, ale nejde mi za něj vytvářet objednávky. Co s tím?

V tomto případě jde o technickou chybu. Kontaktujte nás, prosím, přes chytrý formulář na webu primirest.cz a naše IT vše prověří.