Nejčastější dotazy

talir s jidlem

dotazy

Dítě nejí nějakou část jídla, například hořčici a cibuli, která se podává k čevabčiči. Jak zařídit, že to na talíři nedostane?

Toto je na konkrétní domluvě s kuchařem či kuchařkou, který jídlo vydává. Ať se dítě nestydí si říct – je lepší, když mu kolegové danou potravinu na talíř nedají, než aby se pak vyhazovala. 

Dítě onemocnělo a nejde mi zrušit objednaná strava.

Oběd lze zrušit do 12:00 předchozího dne. Pokud zjistíte, že ho potřebujete zrušit později, je jídlo možné vložit do „burzy“, odkud si ho může (ale nemusí) koupit někdo jiný. Ve výjimečných případech (podle pravidel dané kuchyně) lze jídlo zrušit prostřednictvím telefonického kontaktování konkrétní školní jídelny (telefonní číslo na vedoucí/ho dané jídelny je vždy uvedeno na přihlášce ke stravování nebo ve vnitřním řádu vaší školní jídelny). 

Kde najdu kontakt na vedoucí školní jídelny a jaká je provozní doba jídelny?

Kontakt na vedoucí/ho je uveden v mobilní aplikaci v sekci „Kontakty“, na mujprimirest.cz a ve vnitřním řádu školní jídelny, kde je uvedena také provozní doba. Veškeré kontakty jsou i součástí přihlášky ke stravování.

Dítě si v pondělí nosí obědy z domu a potřebuju odhlásit všechny pondělní obědy plošně. Jde to?

Plošně to prostřednictvím aplikace nebo webu muj.primirest.cz není možné. Je třeba odhlašovat vždy každé pondělní jídlo zvlášť. 

Chtěl/a bych do konce roku zrušit školní obědy, jak to mám udělat?

Kontaktujte nás přes formulář na webu primirest.cz, sdělte nám v něm jméno dítěte, jeho školu a variabilní číslo, konstantní a specifický symbol a připište informaci, zda rušíte odběr stravy trvale, nebo jenom do konce tohoto školního roku. 

Jak mohu dát jídlo do burzy?

Burza je vidět na portálu mujprimirest.cz a také v mobilní aplikaci, zobrazí se nicméně až ve chvíli, kdy je realizovaná objednávka.