Nejčastější dotazy

talir s jidlem

dotazy

Kde můžu objednávat dítěti obědy?

Objednávání veškeré stravy se děje výhradně prostřednictvím webu mujprimirest.cz nebo mobilní aplikace Můj Primirest. Přihlašovací údaje k nim odesíláme automaticky na e-mail uvedený na přihlášce. Rodiče tedy vyplní přihlášku a poté jim přijdou na e-mail přihlašovací údaje s informacemi, jak se přihlásit. Formulář na webu primirest.cz NESLOUŽÍ k objednávání nebo odhlašování obědů. 

Sám/a jsem nic neobjednal/a ale v systému vidím, že dítě má jídla na celý týden objednané. Jakto?

Některé základní školy mají automatický systém přeobjednávek obědů. To znamená, že ve chvíli, kdy zveřejníme jídelní lístek na další týden, strávníkům se automaticky na celý týden objedná pokrm č. 1. Pokud mezi tyto školy patří ta vaše, hlídejte si zveřejnění menu. Následně lze objednané jídlo změnit nebo zrušit. 

Jde vypnout automatické předobjednávání jídel?

Není to možné, takto si totiž nastavilo samo vedení školy. Předobjednávka slouží k tomu, aby mělo dítě vždy oběd objednaný a mohlo se stravovat. Rodič má však možnosti jednotlivá jídla měnit, nebo pokrmy jednotlivě zrušit. 

Jak změním předobjednaná jídla?

Pokud vidíte nějaké jídlo jako předobjednané, stačí jednoduše kliknout na ikonu nákupního vozíku u jiné pokrmu a vaše volba se změní. Pozor jen, ať je to v časovém okně, kdy je jídla možné objednávat. Po jeho uplynutí už volbu není možné změnit. 

Na následující týden nám nejde vybrat na pondělí oběd, automaticky máme zakřížkovanou jedničku.

V tomto případě šlo o snahu změnit provést změnu o víkendu, ale časový limit na změnu už vypršel v pátek, je to vždy pracovní den předem. 

Je možná objednat si jídla fyzicky?

Ne, strava se objednává výhradně přes web muj.primirest.cz nebo mobilní aplikaci. 

Je možné dítěti objednat dva obědy, pokud mu chutnalo a chce si jeden vzít domů?

Bohužel ne, jídla jsou ze zákona dotovaná a každé dítě tedy má nárok na jedno. 

Jak zjistím, že si dítě kupuje věci, které nechci, a jak to můžu zakázat?

V sekci Nastavení vašeho účtu je možné zapnout si notifikace o změně stavu konta. Pokud zjistíte, že dítě si kupuje něco, co nechcete, a rádi byste tomu zamezili, kontaktujte e-mailem vedoucí/ho vaší konkrétní školní jídelny. 

Už po několikáté mi „zmizely“ obědy z objednávek a dítě tak nedostane oběd. Co s tím?

Toto se může stát v ojedinělém případě technických potíží. Dejte nám o tom vědět prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz a my v systému zkontrolujeme, co se s vaším účtem dělo. 

Jak mohu dítěti nastavit denní limit na kartě a určitou finanční částku, kterou může samo utratit?

Aktuálně je možné, zakázat na účtu takzvaný doplňkový prodej, to znamená, že dítě bude moct kartou/čipem pořídit jen samotný oběd, nikoliv například sladkosti, které součástí oběda nejsou. Pokud si to přejete, pošlete e-mail s konkretizovanou prosbou vedoucí/mu vaší školní jídelny.