Nejčastější dotazy

talir s jidlem

dotazy

Poslal/a jsem platbu na účet dítěte, ale peníze ještě nejsou připsané. Co se stalo?

Pokud jste zadali „okamžitou platbu“, peníze se připisují na náš účet zpravidla do 30 minut. Pokud jste zadali platbu převodem, trvá to podle typu banky 2 až 3 pracovní dny (platba zadaná v pátek odpoledne tedy na účtu pravděpodobně nebude v pondělí). Sami doporučujeme hradit stravu přes QR kód, protože v něm jsou všechny údaje předvyplněné.

Zadal/a jsem platbu, ale uvedla špatně variabilní symbol. Co s tím?

Ozvěte se nám prosím prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz (v dolní části domovské stránky webu) a napište nám jméno vašeho dítěte, jeho školu, vaše číslo účtu a variabilní a specifický symbol a my platbu dohledáme a přiřadíme. 

Na účet dítěte jsem zaslal/a dost peněz, ale vidím hlášení, že nemám dostatečný zůstatek.

Pozor na to, že předobjednaná jídla jdou do takzvané rezervace, to znamená, že i když ještě nejsou zkonzumovaná, s částkou za ně již není možné manipulovat. Je třeba mít dostatek peněz, aby pokryly jídla zkonzumovaná i objednaná. 

Kde najdu informace, kam mám poslat peníze za oběd?

Číslo účtu, variabilní, specifický i konstantní symbol najdete kdykoliv v aplikaci nebo na webu muj.primirest.cz v sekci Nastavení. Pokud jste u nás noví, veškeré platební údaje jsou uvedeny na přihlášce, kterou rodiče dostávají při registraci ke stravování. Pokud jste formulář nedostali, nebo ho ztratili, dejte nám to vědět prostřednictvím formuláře v dolní části webu primirest.cz.

Platba, kterou jsem zaslal/a, se nepřičetla ani po týdnu/delším časovém úseku. Co mám dělat?

V první řadě, prosíme, ještě jednou zkontrolujte správnost údajů, které jste zadal/a, tedy číslo bankovního účtu, variabilní a specifický symbol. Pokud objevíte chybu, dejte nám o tom vědět prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz. Totéž platí v případě, že chybu na svojí straně nenajdete – v takovém případě nám napište, kdy přibližně jste platbu odeslal/a. 

Kde najdu přehled plateb provedených z účtu?

Stačí se přihlásit do vašeho účtu, ať už na webu nebo v mobilní aplikaci, a přehled uvidíte v sekci Statistiky.