Pokud jste zadali „okamžitou platbu“, peníze se připisují na náš účet zpravidla do 30 minut. Pokud jste zadali platbu převodem, trvá to podle typu banky 2 až 3 pracovní dny (platba zadaná v pátek odpoledne tedy na účtu pravděpodobně nebude v pondělí). Sami doporučujeme hradit stravu přes QR kód, protože v něm jsou všechny údaje předvyplněné.
Ozvěte se nám prosím prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz (v dolní části domovské stránky webu) a napište nám jméno vašeho dítěte, jeho školu, vaše číslo účtu a variabilní a specifický symbol a my platbu dohledáme a přiřadíme.
Pozor na to, že předobjednaná jídla jdou do takzvané rezervace, to znamená, že i když ještě nejsou zkonzumovaná, s částkou za ně již není možné manipulovat. Je třeba mít dostatek peněz, aby pokryly jídla zkonzumovaná i objednaná.
Číslo účtu, variabilní, specifický i konstantní symbol najdete kdykoliv v aplikaci nebo na webu muj.primirest.cz v sekci Nastavení. Pokud jste u nás noví, veškeré platební údaje jsou uvedeny na přihlášce, kterou rodiče dostávají při registraci ke stravování. Pokud jste formulář nedostali, nebo ho ztratili, dejte nám to vědět prostřednictvím formuláře v dolní části webu primirest.cz.
V první řadě, prosíme, ještě jednou zkontrolujte správnost údajů, které jste zadal/a, tedy číslo bankovního účtu, variabilní a specifický symbol. Pokud objevíte chybu, dejte nám o tom vědět prostřednictvím formuláře na webu primirest.cz. Totéž platí v případě, že chybu na svojí straně nenajdete – v takovém případě nám napište, kdy přibližně jste platbu odeslal/a.
Stačí se přihlásit do vašeho účtu, ať už na webu nebo v mobilní aplikaci, a přehled uvidíte v sekci Statistiky.